Szanowni Klienci!
Informujemy, że nasz sklep jest w tej chwili w fazie testów i zatowarowania. Niektóre funkcjonalności mogą jeszcze nie działać. Jeżeli jesteście zainteresowani produktami z naszej oferty prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Sklep będzie w pełni dostępny z dniem 01.10.2016r.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
502 367 911 pn - pt 9:00 - 17:00
Twoje konto Zaloguj się | Zarejestruj się
  Katalog » Zwroty i reklamacje
Kategorie
  » KUCHNIA I ZMYWALNIA
  » SALA KONSUMPCYJNA
  » SANITARIATY
  » ZAPLECZE TECHNICZNE
  » KUCHNIA
  » BAR
  » ZMYWALNIA
  » CHŁODNIA
  » URZĄDZENIA DODATKOWE
  » KUCHNIA
  » SALA KONSUMPCYJNA
Zwroty i reklamacje
Jeżeli jesteś osobą prywatną (konsumentem) towar zakupiony w naszym sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu towaru.

Zwracany towar musi być nieuszkodzony i sprawny. Zwrot środków chemicznych z uwagi na obowiązujące prawo możliwy jest wyłącznie w oryginalnym i zaplombowanym (nie otwartym) opakowaniu. Ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych towar taki nie może być zwrócony, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Powyższe zasady nie dotyczą towaru, który został wyprodukowany na specjalne zamówienie, wg. specyfikacji technicznej Klienta (np. mebel ze stali nierdzewnej wykonany pod wymiar). Zwrot towaru wykonanego na indywidualne zamówienie jest możliwy tylko po ustaleniu warunków zwrotu ze Sprzedającym.

Aby zwrócić towar należy w ciągu 14 dni od chwili zakupu przesłać do nas informację o chęci odstąpienia od umowy. Następnie w ciągu 14 dni należy przesłać do nas zwracany towar.

Zwracany towar należy przesłać na swój koszt na adres:
Rodan-Max Maksymilian Rożek
ul. Mieczykowa 83, 65-001 Zielona Góra

Sprzedający zobowiązuje się w terminie do 14 dni od otrzymania zwracanego towaru zwrócić Klientowi równowartość towaru z chwili zakupu oraz koszty przesyłki w wysokości równowartości najtańszej formy przesyłki dostępnej w ofercie Sklepu. Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy zamówień, w których Klient poniósł koszt dostawy.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki wysłanej za pobraniem.
Zwrot pieniędzy następuje na podany przez Klienta numer konta, lub w inny uzgodniony z Klientem sposób.

We wszystkich pozostałych przypadkach sprzedawany towar objęty jest gwarancją i/lub rękojmią i zwrotów towaru można dokonywać w oparciu o przepisy dotyczące gwarancji lub rękojmi sprzedawcy/producenta.

Jeżeli zakupiłeś u nas towar jako przedsiębiorca i chcesz go zwrócić - skontaktuj się z nami pod adresem zwroty@gastro-doradcy.pl lub zadzwoń na numer 502 367 911. Ocenimy możliwości zwrotu towaru i jeżeli będzie taka możliwość przyjmiemy również zwrot towaru zakupionego na firmę.
Powrót